Thursday, March 22, 2007

Surfefunn

Jeg falt fullstendig for disse to oppvaskbenkene fra Flamant. Jeg synes det er kjempestilig at det er åpent under benken, men ser for meg hvordan det vil bli å gjøre rent under den. (Inntørka gulrotskrell og brødsmuler....) Det er vel ikke særlig praktisk? Men lekkert lell!


Men praktisk er vel til gjengjeld dette plantebordet fra Isabella Smith. Det må da gå an å lage en slik sinkplate på et møbel man allerede har, -kanskje et billig loppisfunn som man ikke er så redd for slik at man kan la det stå ute.
Jeg synes også det kan være fint å stifte voksduk på bordoverflaten, -det har jeg planer om å gjøre til sommeren. Det er jo ikke sikkert vi bare får sunny days.....

8 comments:

Anne Grethe said...

Hei.
Jeg fant bloggen din i dag, og den er jo et funn!
Så mange tips om herlige nettsteder og blogger, og så imponert jeg er over kreativiteten og ferdighetene dine. Tenk å snekre skuffer og skap selv!
Koselige bilder fa hjemmet ditt også.
Jeg linker til deg, jeg.
Ha en god helg!

Anonymous said...

Den oppvaskbenken på bilde nummer to fikk jeg nesten vann i munnen va! Guuuuuuud så flott!
Merker at jeg har blogget lite i det siste- du viser så masse flott her nå! Keep it up, hihi
Ha en kjempe god helg.

Anniche

Mia said...

Kjempefine ting du viser - herlig oppvaskbenk, og det plantebordet fra Isabella Smith må jo kunne kopieres med noe man har fra før (eller skaffer seg på loppis) ja... Flott ide ihvertfall.

Og ang. kommentaren din om Lizzie i bloggen min, så nei, hun skal ikke bli koteletter (eller fårikål, for den saks skyld...) Heldigvis så er hun et søyelam og ikke en vær (værene blir jo alltid slaktet...) Så jeg regner med at Lizzie får leve leeenge (håper hun selv blir mor i år)

Små Gleder said...

Også jeg som trodde at jeg endelig hadde klart å bestemme meg for hva slags kjøkken jeg vil ha... Etter å ha sett kjøkkenbenk nr to her spørs det om ikke det blir en runde til..:-)

Ha en flott helg!

♥ Pia... said...

Hej...vill ha och jag vill ha allt du visade idag...fint alltså..ha en trevlig helg..PIA

Minna Mercke Schmidt said...

Woooow, där är den, köksmöbeln till vårt gästhus!!!! Har inte kollat vad det kan kosta än, men en precis sån där har jag drömt om...jagharde inte kunnat säga, beskriva eller rita den, men nu när jag har den framför mig - jubel!!! Tack, tack, tack Mikkelinw, jag är evigt tacksam!!!

Anonymous said...

I love this image - thanks for sharing!

Minna Mercke Schmidt said...

Hej igen! Hittade en butik i sthlm som säljer köksmöblerna överst... priserna ligger mellan 27.000-35.000 SEK. Kanske i mitt nästa liv... Men fiiiiina var de! Jakten fortsätter! Ha en fin dag!